משכנתא חדשה – קנייה או הלוואה?

האם משמעות לקיחת משכנתא היא קנייה של מוצר, שהוא בעצם כסף? או, שמא זו הלוואה לכל דבר? מה חשיבותו של ייעוץ נכון בתהליך לקיחת המשכנתא?

השיח הציבורי הנפוץ היום מעל גלי האתר וברשת, שינה את התפיסה שרווחה לגבי תחום המשכנתאות. משיחה במונחים של הלוואה, עברנו לדבר על משכנתא, כעל מוצר שיווקי עם שפע אפשרויות, שכולל סל תועלות עבורנו כצרכנים. תחום המשכנתאות הפך, לשמחת כולנו, מתחום אפור הנשלט בידי הבנקים בלבד, להלוואה חכמה שניתנת למינוף לכדי פוטנציאל כלכלי ממשי ,שיכול לשנות את איכות חיינו, כאן ועכשיו!

הפוטנציאל הגלום בהלוואת משכנתא, במידה ותנוהל נכון, הוא עצום וזוהה על ידינו המומחים למשכנתאות. הצלחת השיטה הייחודית שפתחנו עם מיטב המוחות הפיננסיים, מוכיחה את הייעול והחיסכון בייעוץ משכנתאי, שהרי המרוויח העיקרי הוא הלקוח שחוסך עשרות ואף מאות אלפי שקלים, שהיה משלם לבנק זה או אחר.

האשמה אינה בבנקים, חלילה, אלא בנו קוני המשכנתאות שיודעים כל כך מעט על מוצר שמלווה את כל חיינו הבוגרים. אך כיצד נדע? הלא מדובר בחוזים עבי כרס, משופעי אותיות קטנות ואינסוף סעיפים על תתי סעיפים מייגעים ומסובכים ..

המומחים למשכנתאות מגדילים עבורך את האותיות הקטנות!

יועץ משכנתאות הוא החלק החשוב בפאזל רב החלקים הזה, שנקרא לקיחת משכנתא.

השוק רווי ביועצים שמציעים ומציעים..אך מעטים הם  אלו היודעים לבנות תיק משכנתא מושכל באמת, המשתמש נכון בידע, בכלים מקצועיים ובגמישות מחשבתית פיננסית, תוך התאמה מיטבית לצרכיו ולמצבו הפיננסי של הלקוח.

המומחים למשכנתאות יעזרו לכם, ליהנות גם מתשלומים נוחים וגם מקיצור תקופת המשכנתא מ- 25 שנים עד אפילו  6 שנים, במקרים מסוימים! זו אינה קלישאה ולא אגדה, זה פשוט שימוש נכון בידע בנקאי ״אפור״, שמאפשר לשלב מגוון מסלולים והטבות שכל רוכש משכנתא זכאי להם.

כמו כולם, גם אתם רוצים לעמוד על שלכם ולדאוג למה שמגיע לכם – להבטיח  מיקסום תנאי המשכנתא וחיסכון מירבי. אך בכדי לעשות זאת, אתם צריכים לדעת מה האפשרויות שלכם?

מרוץ החיים, העבודה, הפרנסה, גידול הילדים וטרדות היום יום, כמעט ואינם מותירים זמן ללימוד מקיף של המסלולים והאפשרויות שהשוק מציע. אתם צריכים מומחה בתחום, מישהו מקצועי ובעל ניסיון שתוכלו לסמוך עליו, מישהו שיבטיח לכם את תמהיל המשכנתא האופטימלי עבורכם.

האם משכנתא- ההלוואה החשובה ביותר בחיינו לא מספיק חשובה כדי שנשקיע בה את הזמן והרצון על מנת שתהפוך מחוב חודשי מעיק לכלי כלכלי ממנף?

קחו לדוגמא, בעל רכב חדש בשווי של כ- 200,000 ש"ח, למשל, שיוכל ללמוד לטפל ולתקן לבד את הרכב, אך הוא לא ייקח את הסיכון, כי הרכב נמצא בתקופת אחריות ובטיפול אצל מרכז השירות המורשה.

אז מה באשר להלוואת משכנתא של מאות אלפי שקלים ואף מליונים שגם היא סוג של רכישה, לפעמים לכל החיים? מי  מטפל בה? מי מנהל אותה? מי דואג שהיא 'מכוונת'? שהיא 'נוסעת כשורה'?  בדרך הקצרה והמהירה ביותר, תוך חסכון באנרגיה וזמן?

רק מומחה משכנתא אמיתי, ידע להפוך משכנתא מעול מעיק לפתח לאפשרויות כלכליות שלא תיארתם לעצמכם שעומדות בפניכם.

משכנתא חדשה היא פתח לחיים חדשים , לאופק כלכלי חדש.חשוב לקנות את המוצר תוך הכרת כל יתרונותיו, כי הוא ילווה אתכם לאורך שנים רבות אם תרצו בזה או לא!

רק ניהול נכון מהרגע הראשון יבטיח לכם שהמשכנתא אכן מניבה עבורכם את המיטב, כדי לאפשר לכם חסכון מקסימלי ואיכות חיים גם בזמן התשלומים.

כי אחרי הכל יש חיים גם אחרי המשכנתא!